Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

PájaZítra

24. 11. 2010 15:53
fíha, to je něco!

takže to já teda budu nějakou část týhle fóbie mít taky, nemám ale hrůzu z davů lidí, spíš nedokážu oslovovat cizí osoby (ať přímo z očí do očí nebo telefonicky), taky mě jímala panika, když se na displeji founu čas od času objevilo nějaký neznámý číslo (co jsem telefon před mnoha měsíci vypnul a uložil do šuplíku, tak je mi líp, ke komunikaci mi stačí písemná forma na internetu)...

že nemám potřebu chodit ven je taky pravda, ale když je to potřebný, tak se přinutím... shánění práce je taky stresující, hlavně když už mám to štěstí,  že mě pozvou na pohovor, ale to je tak 1 případ z 20 odeslaných životopisů...

a seznamování s ženskýma? jedině snad na internetových seznamkách, ale i na to jsem se vykašlal, když nemám ani na to, pozvat babu na kafe... nikdy jsem do barů či diskoték nechodil, tak nevím, proč bych s tím měl začínat... a oslovovat ženský na ulici? pro mě naprosto nemožný...;-(

0 0
možnosti
PF

Pej-ťa

24. 11. 2010 16:02
Re: fíha, to je něco!

No..něco mi to připomíná...:-/

0 0
možnosti
R

realateista

24. 11. 2010 15:47
Máte před sebou hodně práce

Musíte navštívit odborníka, půjde o postupné kroky pod správným vedením. Na druhé straně nejste sám, jde o "běžný problém".

Také by Vám měl pomoci nějaký přítel, ale chce to hlavně odborníka.

0 0
možnosti
PF

Pej-ťa

24. 11. 2010 16:01
Re: Máte před sebou hodně práce

Práce? To já nesmím...;-)

0 0
možnosti

doriana_

24. 11. 2010 15:00
Jestli to myslíte vážně,

neváhejte s návštěvou psychiatra. Moje matka to má a nechala to rozjet do takových rozměrů, že jsme ji já nebo brácha museli vodit "jako medvěda". Ani pro tu housku nedošla...

0 0
možnosti
PF

Pej-ťa

24. 11. 2010 15:05
Re: Jestli to myslíte vážně,

Z něj mám taky hrůzu..

0 0
možnosti
TH

schogetten

24. 11. 2010 14:52
?:-)

Jako vazne nebo je to ironie?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3344x
petfis@tiscali.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy