Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aretta

2. 12. 2010 23:55
...

R^ Hezky splýváte s původním textem:-)

0 0
možnosti

Salamo

29. 11. 2010 23:29
Markéta Lazarová

Markétu Lazarovou jsem kdysi četl jako povinnou četbu. Co si pamatuji, tak celkem útlá knížka, ale strašně zvláštní a na četbu těžká čeština.

0 0
možnosti

unBAN(g)able

29. 11. 2010 23:09
Díky za připomenutí skvělý knihy i filmu

Zaujala mě taky zmínka o "povinný četbě", kterou se vskutku povedlo spoustu

krásných knih skrýt před zraky potenciálních čtenářů. Já na to naštěstí nedal a

tak už na gymplu miloval Dostojevskýho, Čechova, Gogola a z našich Čapka a

samozřejmě taky Markétu Lazarovou. R^ PS: schválně, jestli uhodneš, kdo jsem - nápověda: líbí se mi blogy

Michvocíka a P.Fišera. (ale nepiš to sem, jen dej znamení)

0 0
možnosti

Faustino

29. 11. 2010 22:44
Když scénárista

filmu Markéta Lazarová Franišek Pavlíček viděl poprvé celý film v kině, tak z něho byl zděšený.

Nakonec ten film dozrál jak víno.

0 0
možnosti

Pej-ťa

29. 11. 2010 22:50
Re: Když scénárista

Ano..i film je až překvapivě dobrý.. A vlastně mi to moc nevyhovuje, raději bych, aby tomu dali na prdel a uchoval jsem si v hlavě svou představu (tak, jako v případě Saturnina, Švejka,..). Mám ji tam stále, nicméně je narušena.. Ale klobouk dolů před Vláčilem: ten duch tam kupodivu fakt je...

0 0
možnosti

carolusI

29. 11. 2010 19:58
Dobře

Ti rozumím, ale jít s Markétou mezi grafomany  není nejlepší nápad.

0 0
možnosti

Pej-ťa

29. 11. 2010 22:10
Re: Dobře

Potom je otázka, jestli mi vážně dobře rozumíš.. Bylo mi jedno, kam s tím jdu.. Mám blog tady, tak jsem to napsal sem. A upřímně řečeno mě překvapuje, že se karma vyhoupla přes 10. Čekal jsem tak 4,12, psal to pro sebe A TAK...

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3344x
petfis@tiscali.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy