Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IV

Ivana Vavřinová

8. 11. 2010 12:08
tak vám nevím,

ale doporučovat někomu, kdo nemá rád (nebo spíš nepochopil) Švejka, Betty MacDonaldovou, to není zrovna nejlepší doporučení ;-D nechci bejt rejpavá, ale tak nějak se mi pořád vnucuje otázka, jestli jste Vy správně pochopil právě Betty :-P;-)

co se týče Švejka, tak naprostej souhlas :-)

0 0
možnosti
PF

Pej-ťa

8. 11. 2010 12:11
Re: tak vám nevím,

Nezlobte.. Ženský zásadně nečtu...+ten smajlík s polovyplázlým jazykem (zas mi to sakra nejde...!!!)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

8. 11. 2010 12:01
jo jo

R^ .....mám ho přečtenýho asi 2-3krát (jak který díl)....a pořád není "načtený";-) karma

0 0
možnosti
SHA:

Sir Humprey Appleby :-P

8. 11. 2010 12:40
Re: jo jo

já aspoň 20x

0 0
možnosti
B

Bobrufka

8. 11. 2010 11:50
Karma,

mám ráda Švejka a nemám ráda petržel ;-D. Kdysi na to byl i vtip- jaký je rozdíl mezi Švejkem a..... Švejk byl chytrej a dělal blbýho, kdežto u .... (lze libovolně dosadit) je tomu právě naopak ;-D

0 0
možnosti
S

stepulka

8. 11. 2010 11:36
Vy nejste předpojatý

vy jste nášlapný ;-D

Slušelo by se dát sem odkaz: http://pallotto.blog.idnes.cz/c/162761/Nemam-rada-Svejka-Neni-vtipny-jen-tragicky-a-opovrzenihodny.html#t2

Eva má jen jiný názor a ta kniha má tak široký záběr, že chápu její hodnocení. Není to sice vetšinový názor, je většinově kontoverzní a tak si to holka aspoň zde schytá.

Trvalo mi hodně let, než jsem tomuto dílu přišla na chuť. A pravdu máte všichni.

Je tam jedno, druhé, třetí.....Když o tom tak přemýšlím, je to geniální dílo!

0 0
možnosti
JC

Jarcho

8. 11. 2010 12:47
A jak ji hodnotí sám autor skvostného díla?

Před léty četl jsem kritiku jakési novely, ve které se kritik rozčiloval nad tím, že autor napsal: "Vysmrkal se a utřel si nos." Příčí se prý to všemu estetickému, vznešenému, co má dát národu literatura.

     Toť jen malá ukázka toho, jaká hovada se rodí pod sluncem. (Jaroslav Hašek, DOSLOV k prvnímu dílu "V ZÁZEMÍ")

0 0
možnosti
MH

jedovinka

8. 11. 2010 11:34
Mám ráda Haška i McDonaldovou

a ani jedno není prvoplánová sranda. U obou autorů hodně záleží v jakém věku a stupni vzdělání je čtete. Jinak tutéž knihu (a nejen od u zde zmíněných autorů) vnímáte jako puberťák, jinak v Kristových letech a úplně jinak po dovršení Abrahámovin.

Nad článkem, na který reagujete jsem jen zakroutila hlavou. Jeho autorka buď dnes nemá svůj den, občas se zadaří každém, nebo, a to je už tragické, by nebyla schopna pochopit "wocogou" ani v případě titulu "Vejce a já" a "Co život vzal a co dal".

0 0
možnosti
C

culka

8. 11. 2010 11:34
Díky za vystižení.

I já mám Švejka ráda. I když myslím, že je mnoho Švejků, kteří se liší. Švejk Hrušínského je jiný než knižní Švejk, zdá se mi. Ale každý má hodně co do sebe.

0 0
možnosti
PF

Pej-ťa

8. 11. 2010 11:37
Re: Díky za vystižení.

Jistě.. Ten 'opravdovej' se asi nedá natočit.. I když o Marketě Lazarové jsem si myslel totéž a Vláčil to obstojně 'dal'...

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

8. 11. 2010 11:30
.

KarmaR^ a nad názorem paní Pallotto jen pokrut hlavou a 8-o

0 0
možnosti
PF

Pej-ťa

8. 11. 2010 11:33
Re: .

Tak to skutečně koukám jako blázen.. Jste to vážně Vy, pane Kroupo? (A co Bucharovič?) Od Vás bych očekával spíše příklon k pani P... Nechápu.... A převelice udivené díky.

0 0
možnosti
JW

Wolprecht Jan

8. 11. 2010 11:19
Naštěstí Švejka nechápali ani komunisté

Jinak by jej nenechali v padesátých letech dvakrát geniálně a neopakovatelně natočit. Trnkův loutkový a hraný s Hrušínským. Těžko říci, který je lepší.

0 0
možnosti
RZD

Rudolf z Deywitz

8. 11. 2010 11:13
Že se necháte vyprovokovat.

O tohle paní šlo. Má ambice, potřebuje, aby se o ní mluvilo. Švejk jí nezajímá. Je klidně možné, že ho ani nečetla.

0 0
možnosti
JC

Jarcho

8. 11. 2010 11:13
Pěkně jste to napsal.

Naprosto s Vámi souhlasím.

Švejk není jen humoristická kniha - je to také učebnice přežití v systému, vytvořeném a ovládaném blby a darebáky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3344x
petfis@tiscali.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy