Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pan Dušek je člověk, který se chová jako člověk v souladu s přírodními zákony, což se mnohým z nás nedaří...

3 0
možnosti
PS

P89a68v82e43l 38S22y73c40h25a

11. 11. 2012 13:25

Neeeeeeeeeeee neměnit:) jarda dušek je v pořádku přsně tak jak je, protože dělá to co cítí že chce dělat a do okolí rozdává energii a radost:) Jestli je v týhle republice někdo koho si vážím jako člověka, jeho vztahu k životu a pochopení darů které máme kolem sebe, je to právě Jarda:)

Líbí se mi jeho cesta a co je důležitějši... Líbí se jemu.

Inspiroval mě k mnohému a já děkuju že mi pomohl odhalit věci které by mi možná zůstaly skryté...

5 0
možnosti
BD

Ukázka z filmu není vůbec veselá. Je hrozně smutná. Takových postav je v Česku obrovské množství a  i současný stav věcí veřejných tomu napovídá. Jarda Dušek to hraje skvěle a myslím si, že v tom každý tu smutnou parodii vidí. A změnit to - to bude fuška na několik generací pokud nenastane zázrak. A v ten zárak věřím já i Jarda Dušek.POkud to čte i pan Dušek, tak na podobná témata jsme mluvili mnohokrát s Bohoušem Šichem - tátou Pavla Šicha. Bohužel Bohouš již není mezí námi.

3 0
možnosti
VV

Myslím si, že zásadní otázka zní : Je pan Dušek ve svém životě šťastný, aniž tím ubližuje ostatním? Pakliže ano, máte zbytečnou starost.

8 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3344x
petfis@tiscali.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy