Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Větší, než malé množství nejasností v silniční dopravě..

No ale, abych u zítřejšího 'výslechu' vypadal co nejpřesvědčivěji jako osoba mně blízká, jdu se před tím psaním nejprve oholit..

Kdybyste náhodou nevěděli, proč se na té Jižní spojce jezdí tak pomalu, tak já už to vím. A už tak nejspíš budu jezdit taky. Sice tomu hlemýždímu tempu tak úplně nerozumím a mám s ním problém, ale body jsou body. A nedá se říct, že bych jich právě já měl na rozdávání. Každopádně s nima musím vydržet do 21.5., kdy se mi 4 umažou a stav mého konta bude od té chvíle přece jen veselejší. To mi ještě paní na MÚ, kde jsem si vše ověřoval, poradila, že kdyby mě náhodou zastavili příslušníci pro nějaký ten přestupek, který je bodově 'oceněn', nesmím jim to na místě odsouhlasit, ale musím vše nechat 'spadnout' do správního řízení, jehož výsledek bude znám jistě až po onom jednadvacátém květnu..rozumíme si. Český člověk si prostě poradí skoro se vším. Proč si neporadí taky s tím aby ty zákony byly dokonalejší, mi není zcela jasné.. Tak třeba ona dnes již legendární 'blízká osoba'. To přece ani nebudu tolik lhát, když budu tvrdit, že automobil v onen osudný den a hodinu 'H' řídila osoba mně blízká, protože osoba jsem určitě (to vím jistě) a vlastně jsem si i docela blízkej.. Někdy bych se sice nakopal do prdele, ale to jim tam vykládat nemusím. A kdyby třeba namítli: 'Nezdá se vám hloupé, že ta osoba 'vám blízká', jak vy tvrdíte, vypadá docela jako vy?', prostě řeknu: 'Pro hlupáka všechno hloupé..' Anebo to radši neřeknu. Řeknu: 'Odmítám vypovídat', jako ve filmu. Jo..to bude ono. Aby bylo jasno: Nemám skoro nic proti dodržování pravidel a zákonů. Mám ale hodně proti tomu, jak se s těmito často pracuje, jak jsou znásilňovány. Nikdo mi například nevysvětlí (ani to nezkoušejte..) umístění radaru s foťákem a dvěma příslušníky za posledním domem ve vesnici (mám na mysli 'značenou' vesnici..ta skutečná totiž skončila již dávno a tento dům je už skoro samota), přičemž široko daleko žádná živá duše, naprosto přehledná silnice a asi kilometrový sešup. Tam se holt už dost blbě jede 50km/h, ani to už nemá žádný smysl. Ale kucí si to vyfotěj a... To je sviňárna, nic jinýho. A ty jejich třicítky na místech, která jdou v pohodě projet stovkou? To je nabádání k tomu, aby se předpisy porušovaly, neboť jsou nesmyslné, nic jiného.. Každopádně není ale vhodné se s příslušnými přlušníky o smysluplnosti toho, za co vás to vlastně zastavili a za co vás snad nedejbože chtějí i pokutovat, jakkoliv dohadovat. To jsem dělal dříve a k ničemu dobrému to nebylo. Je záhodno udělat ze sebe největšího nešťastníka, se vším horlivě souhlasit, nasypat si popel na hlavu. Pak máte naději, že vyváznete i ze zdánlivě beznadějně vyhlížející situace. Nedávno jsem si takhle celkem odvážně 'myšknul' v Brně, za chvíli siréna a když mi konečně došlo, že to stavěj mě, krve by se ve mně nedořezal.. 'Pane řidiči, vy nám tady přejíždíte za plného provozu z jednoho směru do druhého...vystupte si z vozu..' Situace vypadala hrozivě. 'Nezlobte se, já jsem z vesnice, bloudím tu už půl dne. Brno - takové velké město..' 'Tady nám dýchněte, posaďte se do vozu, my se poradíme co s vámi.' Po chvíli: 'No, víte co? Vypadáte jako slušný člověk.. Jeďte..' A snad si ještě řekli s kolegou, jako o Abrhámovi ve 'Vrchní prchni': 'Chudák..'. Tak si někdy představuju, jak by to asi dopadlo, kdyby mě zastavil příslušník, kontroloval by mi doklady a během těch několika větiček bysme si svorně uvědomili, že jsme si nějak nepadli do ok, ba co víc, že to hraničí až s jakousi averzí. A tu najednou by on pravil: 'Teď si vlastně vzpomínám - vy jste za jízdy telefonoval..' Tak! Samozřejmě by to nebyla pravda, ale co teď s tím? Anebo jinak: Skutečně bych telefonoval, příslušník mě zastaví, ale já budu statečně tvrdit, že to rozhodně není pravda.. Podobných scénářů mě napadá víc. A k tomu telefonování: Je to sice docela vidět, ale pořád se mi to zdá bezpečnější, než psát neviditelně pod volantem sms.. Nebo jiná nejasnost. A sice z rodu nejnejasnějších - autolékárničky a jejich předpisový obsah. Nedivil bych se, kdybychom se dočkali doby, kdy některý z všemocných lobbistů, mající sestřenici zelinářku, zalobuje tak mocným způsobem, že s platností od..bla bla bla..bude nutnou součástí těchto lékárniček i čerstvá kedlubna. Protože ta je po rozříznutí a přiložení na ránu nejvhodnější...no, nějak už se to odůvodní. A musí se to vůbec odůvodňovat? Proč vlastně? Jaképak odůvodňování. Ještě byste za chvíli chtěli, aby všechny ty zákony dávaly smysl.. Prostě to tam budete mít a basta! A to buďte rádi, že bratranec nevyrábí chladící boxy do aut, protože ta kedlubna by vlastně měla mít teplotu...

Autor: Petr Fišer | úterý 19.4.2011 20:35 | karma článku: 35,44 | přečteno: 5454x
  • Další články autora

Petr Fišer

Fenomén Vlasta Beneš.

Tímto článkem bych se chtěl pokusit o zpopularizování originálních příspěvků pana Vlasty Beneše, jimiž proslouvá pod seriálem iDNES.cz "100 pohledů na Česko".

3.7.2016 v 12:16 | Karma: 26,08 | Přečteno: 2297x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Hele, Svěrák!

Takovej ten pocit, když proti vám jde po ulici nějakej prošedivělej strejda a najednou si uvědomíte, že je to samotný mistr Svěrák..

27.6.2016 v 19:30 | Karma: 18,62 | Přečteno: 1377x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Pan demagog: Břetislav Olšer.

Bude-li zmíněný pan bloger-spisovatel pokračovat podobným stylem, jako ve svém posledním opusu ( http://olser.blog.idnes.cz/c/314150/Mili-blogeri-za-amnestii-spoluodpovida-vlada-ne-pouze-prezident.html ), má myslím slušnou šanci, že jednoho dne vstoupí do jazyka českého tento obrat: To je naprostý olšerismus!

5.1.2013 v 12:10 | Karma: 27,79 | Přečteno: 3201x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Pátý přes devátý..

O pocitu štěstí, o špendlíku s takovou tou hlavičkou, o tom, kam bych s ním rád píchnul pí. Bobo a tak..

16.11.2012 v 11:53 | Karma: 14,42 | Přečteno: 1090x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Mám rád Jaroslava Duška, leč psát o něm jistě bude fuška..

..trocha poezie (tzv. 'nedělní chvilka') na úvod.. Jo a nemám na mysli bývalého předsedu železničních odborů...

11.11.2012 v 9:55 | Karma: 16,92 | Přečteno: 2136x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejsem nominována na eurokomisaře, řekla v debatě pro studenty Nerudová

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  9:52

Přímý přenos Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která je...

Tohle je nenávist, řekl o protestech za Gazu Trump. Kampus stále nevyklidili

26. dubna 2024  9:29

Kolumbijská univerzita v New Yorku odložila ultimátum, podle něhož měli protestující propalestinští...

Byl na vozíku, po výměně kyčlí běhá, trénuje na maraton. Pomáhá mu konopí

26. dubna 2024  8:58

Jakub Kryšpín pracoval, dálkově studoval vysokou školu, měl plány do budoucna. Ty ale v roce 2006...

Z mrazu konečně do tepla. Už dnes bude 17 stupňů, o víkendu i přes 20

26. dubna 2024  8:21

Chlad a mráz zřejmě končí. Meteorologové avizují už na pátek teploty přes patnáct stupňů, o víkendu...

  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3344x
petfis@tiscali.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy