Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Má omluva DPD.

Ale taky by se to mohlo jmenovat třeba: 'Takhle jsem si tu svobodu slova teda nepředstavoval..'

Nevím, jestli už byl ten článek stažen. Pokud ano (a zřejmě je to jen otázka času), pak bude tento odkaz: http://fiser.blog.idnes.cz/c/159824/Ma-prace-u-DPD.html, nefunkční a blamáž dostoupí svého vrcholu.. Že prý jsem snad nějak porušil kodex blogera, nebo tak něco a jsem vyzýván, abych svá tvrzení doložil. Jsou prý neověřená a nepravdivá a nemohu je nikterak prokázat. A že prý jsem nikdy vůbec nebyl zaměstnancem DPD. Ano: nebyl. A nikdy jsem to ani netvrdil. V tomto ohledu uznávám, že byl název mého předposledního článku (jestliže ještě 'existuje') snad poněkud zavádějící.. Jak mám však prokázat to, čeho jsem byl svědkem? To mi příliš jasné není, prokazuje se to dost obtížně.. Nutno říci, že jsem celou věc jaksi podcenil a když jsem si tu - slovy mého bývalého 'zaměstnavatele' (takto smluvního dopravce DPD) - 'vyléval srdíčko', nepředpokládal jsem, jakých rozměrů mé 'vypovídávání se' nabyde, jaký to pro mě bude mít dopad a zejména to, že svým textem mohu způsobit potíže také někomu jinému, než sobě. To mě mrzí a za to jsem se již omluvil. Na svou obhajobu uvádím, že jsem se domníval, že si článek přečte 719 lidí (a ne 35 000) a to převážně z Moravy a přilehlých obcí, kterým bude nějaké depo DPD v Českých Budějovicích ukradené, tito pokývaj těma svýma hlavama, řeknou si: 'Nemaj to tihle kluci lehký..' a pojede se dál močálem černým kolem bílých skal. Když byl však článek oproti očekávání umístěn na titulní stranu a jeho čtenost alarmujícím způsobem stoupala, začal jsem větřit potíže a vizionářsky vtipkovat o tom, jak v pondělí ráno odevzdám skenovací pistoli a pojedu zpátky domů. To se ale vzápětí skutečně stalo a smích mě docela přešel. Byla to sice hodně blbá práce, ale byla 'zatím aspoň ňáká', teď není zatím žádná a to je ještě o něco blbější.. Inu tak: 'Každý je svého štěstí strůjcem.' Taky asi na názvu jednoho z mých předchozích blogů 'Já, magor.', něco bude.. Zadělal jsem si prostě na problém a následky si takříkajíc vyžírám do dna (nikdo to za mě neudělá..), skoro už ho vidím.. Člověk zkrátka asi má držet hubu a krok, podobně jako za časů minulých, dnes jen pod jinou značkou. Kdybych chtěl být méně adresný a více 'diplomat', nazval bych býval článek 'Má práce u přepravní společnosti.', plácnul tam jiný obrázek, než logo DPD a bylo.. Takhle je taky, ale něco jiného. Už sice nejsme projednáváni na závodních výborech stranické organizace a některé věci se už snad i smějí říkat (třeba, že komunisti jsou svině a tak..), ale jinak jsme si zase tak moc nepolepšili. Výplaty minimální mzdy dle smlouvy, zbytek na ruku bokem,.. Kdyby se věci nazývaly pravýni jmény, musely by na úřadech práce viset inzeráty hlásající: 'Hledá se nevolník, otrok..' Ovšem 'nemůže se to prokázat'.. A je to. Dříve to byli soudruzi versus ti druzí, dnes jsou to ti, kteří se nějakým způsobem proboxovali ke korytu a opět 'ti druzí'. Omlouvám se společnosti DPD za to, že jsem viděl to, co jsem viděl, slyšel to, co jsem slyšel, zažíval to, co jsem zažil a že jsem si to (já vůl!) nenechal pro sebe. Nic z toho, co jsem popisoval, jsem si nevymyslel, za to se také upřímně omlouvám. Domnívám se, že tento můj článek bude nejspíš muset být stažen, neboť upřímnost své omluvy nemohu bohužel nikterak prokázat. Nic (skoro) proti kapitalismu. Ale nějakej s lidskou tváří by tam nebyl? P.S.Pomůcka pro některé diskusní příspěvky: Autor zde demagogicky míchá hrušky s jabkama, nemaje pádných argumentů, uchyluje se k... A tak.. Vono to půjde...;-)

Autor: Petr Fišer | středa 27.10.2010 14:55 | karma článku: 38,40 | přečteno: 8301x
  • Další články autora

Petr Fišer

Fenomén Vlasta Beneš.

Tímto článkem bych se chtěl pokusit o zpopularizování originálních příspěvků pana Vlasty Beneše, jimiž proslouvá pod seriálem iDNES.cz "100 pohledů na Česko".

3.7.2016 v 12:16 | Karma: 26,08 | Přečteno: 2297x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Hele, Svěrák!

Takovej ten pocit, když proti vám jde po ulici nějakej prošedivělej strejda a najednou si uvědomíte, že je to samotný mistr Svěrák..

27.6.2016 v 19:30 | Karma: 18,62 | Přečteno: 1377x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Pan demagog: Břetislav Olšer.

Bude-li zmíněný pan bloger-spisovatel pokračovat podobným stylem, jako ve svém posledním opusu ( http://olser.blog.idnes.cz/c/314150/Mili-blogeri-za-amnestii-spoluodpovida-vlada-ne-pouze-prezident.html ), má myslím slušnou šanci, že jednoho dne vstoupí do jazyka českého tento obrat: To je naprostý olšerismus!

5.1.2013 v 12:10 | Karma: 27,79 | Přečteno: 3201x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Pátý přes devátý..

O pocitu štěstí, o špendlíku s takovou tou hlavičkou, o tom, kam bych s ním rád píchnul pí. Bobo a tak..

16.11.2012 v 11:53 | Karma: 14,42 | Přečteno: 1090x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Mám rád Jaroslava Duška, leč psát o něm jistě bude fuška..

..trocha poezie (tzv. 'nedělní chvilka') na úvod.. Jo a nemám na mysli bývalého předsedu železničních odborů...

11.11.2012 v 9:55 | Karma: 16,92 | Přečteno: 2136x | Diskuse| Kultura

Petr Fišer

Co televizní týden dal..

Tak hlavně to byla legrace.. Často neplánovaná a jaksi 'jiná', ale ta je nakonec nejlepšejší...

7.10.2012 v 13:30 | Karma: 17,94 | Přečteno: 1246x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Zaplať, tlusťochu!

Panáčkovi se zachtělo podnikat? No, jak je ctěná libost, zadarmo to ovšem nebude...

6.4.2012 v 14:52 | Karma: 33,44 | Přečteno: 6046x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Popis jednoho zápasu.

Tento článek chce být a je pouhou fikcí a jakákoliv případná podobnost s kteroukoliv žijící osobou je čistě náhodná..

31.3.2012 v 14:52 | Karma: 13,05 | Přečteno: 1263x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Pochvala České televizi..

Raději teda píšu o tom, co mě rozčílí, na to jsem kadet, ale když už to holt jinak nejde..

27.2.2012 v 17:49 | Karma: 16,82 | Přečteno: 1399x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Jana Bobošíková se při prezidentských volbách zasloužila o legraci.

Navrhuji tento zákon v uvedeném znění. Předpokládám ovšem, že se z důvodu celé řady pozměňovacích návrhů jeho schválení trochu protáhne..

25.2.2012 v 15:33 | Karma: 19,33 | Přečteno: 1823x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Lžou, jako když tisknou..

Co je psáno, to je dáno, že prej.. No, člověk by ale asi přece jen neměl věřit všemu..

7.2.2012 v 15:19 | Karma: 19,52 | Přečteno: 1685x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Do Tanvaldu dnes dorazí stovky Romů..

Údajně tedy.. A nevím proč tam vlastně dorazej - jen jsem to někde zaslechl, nebo tak něco..

7.1.2012 v 12:36 | Karma: 31,78 | Přečteno: 1625x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Je třeba učinit změnu..

Věci, které by měly být ze dřeva, jsou ze všeho možného, jen ze dřeva ne. Snad to způsobil zlý virus. Ale spíše to vzniká z nějakého přetlaku, z nutkání a přemíry snahy něco (cokoliv, hlavně NĚCO) změnit, přestože by často vůbec nejlepší bylo nechat věci tak, jak jsou.. A taky jde o prachy - to je jasný...

2.1.2012 v 18:33 | Karma: 14,62 | Přečteno: 919x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Velice rozumný názor na Václava Havla.

(A na to, co se děje po jeho úmrtí..) Čtěte, máte-li v oblibě objektivní, vyvážené a samozřejmě rozumné texty..

20.12.2011 v 14:50 | Karma: 23,94 | Přečteno: 2476x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Odkloněná soudnost.

Je to jev, na který jsme si už bohužel zvykli. Ovládá scénu nejen politickou, ale neohroženě pronikl do všech sfér života našeho vezdejšího..

20.11.2011 v 21:18 | Karma: 22,10 | Přečteno: 1599x | Diskuse| Ostatní

Petr Fišer

Pane Smrtko, Vy se pořád jen smějete..

Zemřel Ivan Jirous, řečený Magor. Tenhle: 'Vidím, že píšu o pekle matně, špatně a rozvlekle. Ctižádosti mě svatí chraňte - aspoň si nemyslím, že jsem Dante..'

10.11.2011 v 21:08 | Karma: 16,10 | Přečteno: 1483x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

V. Klaus nabádá k pokoře - to je švanda...

Je jisté, že někomu přijdou tato má slovíčka zlá, falešná a prázdná, ale prostě mi to nedá..

29.10.2011 v 11:16 | Karma: 33,02 | Přečteno: 1855x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Aleši Hušáku, chlapče rozmilý,

vy jste se k sobě s tou SAZKOU, a.s., vy jste se k sobě s tou SAZKOU, a.s., tolik hodili..

28.10.2011 v 13:52 | Karma: 25,51 | Přečteno: 1602x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Nevezmeš peněz Evropské unie nadarmo.

Tento článek byl sepsán bez finančního přispění Evropské unie a rovněž bez jakékoliv jiné spolupráce s touto organizací..

23.10.2011 v 16:48 | Karma: 14,41 | Přečteno: 1062x | Diskuse| Společnost

Petr Fišer

Velvyslanci co děláte?

Velvyslanci co děláte? Aj mate husle, na ně hráte, aj mate husle, na ně hráte.. No jo, ale co děláte potom?

22.5.2011 v 10:18 | Karma: 14,01 | Přečteno: 1706x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 136
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3344x
petfis@tiscali.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy